luni, 10 februarie 2014

Roada Duhului – Lectia 2.5

Lecţia 2.5

Bucuria

Galateni 5:22-23 Roada Duhului, dimpotrivă, este: dragostea, bucuria, pacea, îndelunga răbdare, bunătatea, facerea de bine, credincioşia, blândeţea, înfrânarea poftelor. Împotriva acestor lucruri nu este lege.
Roada Duhului este… Bucuria (partea 5)

Hoţi ai bucuriei – continuare.
3. Păcat nemărturisit.
Hoţul acesta fură mai multă bucurie decât oricare alt hoţ! Noi toţi ne luptăm cu tendinţa de a păcătui, cu ispitele, şi câteodată cădem pradă lor! David a înţeles asta, când a scris:
Psalmul 32:1-5 Ferice de cel cu fărădelegea iertată, şi de cel cu păcatul acoperit! Ferice de omul, căruia nu-i ţine în seamă Domnul nelegiuirea, şi în duhul căruia nu este viclenie! Câtă vreme am tăcut, mi se topeau oasele de gemetele mele necurmate. Căci zi şi noapte mâna Ta apăsa asupra mea; mi se usca vlaga cum se usucă pământul de seceta verii. Atunci Ţi-am mărturisit păcatul meu, şi nu mi-am ascuns fărădelegea. Am zis: „Îmi voi mărturisi Domnului fărădelegile!” Şi Tu ai iertat vina păcatului meu.
Psalmul 51:3-9 Căci îmi cunosc bine fărădelegile, şi păcatul meu stă necurmat înaintea mea. Împotriva Ta, numai împotriva Ta, am păcătuit şi am făcut ce este rău înaintea Ta; aşa că vei fi drept în Hotărârea Ta, şi fără vină în judecata Ta. Iată că Sunt născut în nelegiuire, şi în păcat m-a zămislit mama mea. Dar Tu ceri ca adevărul să fie în adâncul inimii: fă, deci, să pătrundă înţelepciunea înăuntrul meu! Curăţeşte-mă cu isop, şi voi fi curat; spală-mă, şi voi fi mai alb decât zăpada. Fă-mă să aud veselie şi bucurie, şi oasele pe care le-ai zdrobit Tu, se vor bucura. Întoarce-Ţi privirea de la păcatele mele, şterge toate nelegiuirile mele!
Comentează pasajele de mai sus.
– ai cumva un păcat nemărturisit? Apasă mâna Domnului asupra ta din cauza păcatului tău? Ţi-ai pierdut bucuria? Mărturiseşte-l ACUMA, cere-ţi iertare (dacă trebuie şi se poate), fă reparaţie (dacă trebuie şi se poate) şi roagă-te de iertarea Domnului! El ţi-o va da negreşit! Nu mai trebuie să trăieşti fără bucurie!
Domnul vrea ca bucuria ta, să fie deplină! (Ioan 15:11 V-am spus aceste lucruri, pentru ca bucuria Mea să rămână în voi, şi bucuria voastră să fie deplină.)
Sursa: http://www.ebiblia.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu