luni, 10 februarie 2014

Roada Duhului – Lectia 2.9

Lecţia 2.9

Bucuria

Galateni 5:22-23 Roada Duhului, dimpotrivă, este: dragostea, bucuria, pacea, îndelunga răbdare, bunătatea, facerea de bine, credincioşia, blândeţea, înfrânarea poftelor. Împotriva acestor lucruri nu este lege.
Roada Duhului este… Bucuria (partea 9)

Ziditori ai bucuriei.

5. Dă Domnului problemele tale.
Unul dintre semnele adevăratului creştinism este atunci când în mijlocul durerilor, a pierderii, a necazului, te poţi bucura. Romani 5:3 Ba mai mult, ne bucurăm chiar şi în necazurile noastre spune Pavel.
El ştia despre ce vorbeşte pentru că avea experienţă: Fapte 16:22-25 Norodul s-a ridicat şi el împotriva lor, şi dregătorii au pus să le smulgă hainele de pe ei, şi au poruncit să-i bată cu nuiele. După ce le-au dat multe lovituri, i-au aruncat în temniţă, şi au dat în grijă temnicerului să-i păzească bine. Temnicerul, ca unul care primise o astfel de poruncă, i-a aruncat în temniţa dinăuntru, şi le-a băgat picioarele în butuci. Pe la miezul nopţii, Pavel şi Sila se rugau, şi cântau cântări de laudă lui Dumnezeu; iar cei închişi îi ascultau.
**Matthew Henri, un savant al Bibliei din sec al 17-lea a fost jefuit, şi i s-a luat portmoneul. El a scris în jurnalul lui: Mulţumesc Domnului că nu am mai fost jefuit niciodată până acum; apoi, pentru că deşi mi-au luat portmoneul, nu mi-au luat viaţa; în al treilea rând, pentru că deşi mi-au luat totul, nu a fost mult; şi al patrulea, pentru că nu eu am fost cel ce a jefuit, ci cel ce a fost jefuit.
2 Cor 6:4 – 10 Ci, în toate privinţele, arătăm că Suntem nişte vrednici slujitori ai lui Dumnezeu, prin multă răbdare, în necazuri, în nevoi, în strâmtorări, în bătăi, în temniţe, în răscoale, în osteneli, în vegheri, în posturi; prin curăţie, prin înţelepciune, prin îndelungă răbdare, prin bunătate, prin Duhul Sfânt, printr-o dragoste neprefăcută, prin cuvântul adevărului, prin puterea lui Dumnezeu, prin armele de lovire şi de apărare pe care le dă neprihănirea; în slavă şi în ocară, în vorbire de rău şi în vorbire de bine. Suntem priviţi ca nişte înşelători, cu toate că spunem adevărul; ca nişte necunoscuţi, cu toate că Suntem bine cunoscuţi; ca unii care murim, şi iată că trăim; ca nişte pedepsiţi, măcar că nu suntem omorâţi; ca nişte întristaţi, şi totdeauna suntem veseli; ca nişte săraci, şi totuşi îmbogăţim pe mulţi; ca ne având nimic, şi totuşi stăpânind toate lucrurile.
6. Rămâi aproape de Domnul Isus.
Ioan 15:4 Rămâneţi în Mine, şi Eu voi rămânea în voi… 10-11 Dacă păziţi poruncile Mele, veţi rămânea în dragostea Mea, după cum şi Eu am păzit poruncile Tatălui Meu, şi rămân în dragostea Lui. V-am spus aceste lucruri, pentru ca bucuria Mea să rămână în voi, şi bucuria voastră să fie deplină.
Sursa http://www.ebiblia.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu