luni, 10 februarie 2014

Roada Duhului – Lectia 2.6

Lecţia 2.6

Bucuria

Galateni 5:22-23 Roada Duhului, dimpotrivă, este: dragostea, bucuria, pacea, îndelunga răbdare, bunătatea, facerea de bine, credincioşia, blândeţea, înfrânarea poftelor. Împotriva acestor lucruri nu este lege.
Roada Duhului este… Bucuria (partea 6)

Ziditori ai bucuriei.
1. Recunoaşte că Domnul se bucură.
Neemia 8:10 Ei le-au zis: „Duceţi-vă de mâncaţi cărnuri grase şi beţi băuturi dulci, şi trimiteţi câte o parte şi celor ce n-au nimic pregătit, căci ziua aceasta este închinată Domnului nostru; nu vă mâhniţi, căci bucuria Domnului va fi tăria voastră.” Ţefania 3:17 Domnul Dumnezeul tău este în mijlocul tău, ca un viteaz care poate ajuta; se va bucura de tine cu mare bucurie, va tăcea în dragostea Lui, şi nu va mai putea de veselie pentru tine.
Noi îl percepem pe Dumnezeu ca un stăpân de sclavi, nemulţumit, ranchiunos şi permanent încruntat. Ni se pare că are mereu în mână un carneţel negru în care notează toate greşelile noastre, şi în cealaltă biciul pentru a ne plezni în fiecare clipă! Falsă imagine despre un Dumnezeu bucuros! Trebuie să ne re-considerăm teologia şi percepţia noastră despre Domnul. În timp ce mânia Lui e un lucru real şi de temut, bucuria Lui este la fel de reală şi de împărtăşit. El se bucură şi izbucneşte în cântec când se gândeşte la tine! Fredonează o melodie plăcută şi veselă. Te iubeşte, ESTE ÎNDRĂGOSTIT DE TINE! EŞTI MIREASA LUI!
Psalmul 104:31 În veci să ţină slava Domnului! Să Se bucure Domnul de lucrările Lui!
Isaia 65:18-19 Ci vă veţi bucura şi vă veţi veseli, pe vecie, pentru cele ce voi face. Căci voi preface Ierusalimul în veselie, şi pe poporul lui în bucurie. Eu însumi Mă voi veseli asupra Ierusalimului, şi mă voi bucura de poporul Meu; nu se va mai auzi în el de acum nici glasul plânsetelor, nici glasul ţipetelor.
Eu mă uit la creştini trişti, şi mă gândesc adesea că ei sunt astfel, poate pentru că au necazuri… Dar ştiu precis că mulţi sunt trişti pentru că nu-L cunosc pe Domnul aşa cu este El, şi nu ştiu că Domnul este o persoană veselă!
Sursa: http://www.ebiblia.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu