luni, 10 februarie 2014

Roada Duhului – Lectia 2.7

Lecţia 2.7

Bucuria

Galateni 5:22-23 Roada Duhului, dimpotrivă, este: dragostea, bucuria, pacea, îndelunga răbdare, bunătatea, facerea de bine, credincioşia, blândeţea, înfrânarea poftelor. Împotriva acestor lucruri nu este lege.
Roada Duhului este… Bucuria (partea 7)

Ziditori ai bucuriei.
2. Bucură-te de caracterul lui Dumnezeu prin închinare.
Noi am fost făcuţi să ne bucurăm de calităţile lui Dumnezeu şi să îl lăudăm.
Psalmul 66:1-4 Înălţaţi lui Dumnezeu strigăte de bucurie, toţi locuitorii pământului. Cântaţi slavă Numelui Său, măriţi slava Lui prin laudele voastre. Ziceţi lui Dumnezeu: „Cât de înfricoşate Sunt lucrările Tale! Din pricina mărimii puterii Tale, vrăjmaşii Tăi Te linguşesc. Tot pământul se închină înaintea Ta, şi cântă în cinstea Ta, cântă Numele Tău.
Când noi venim laolaltă duminicile, serviciul nostru de laudă şi de închinare trebuie să fie o compilaţie, o unire a închinării noastre particulare şi individuale din timpul săptămânii. Dacă citim Biblia, dacă medităm asupra Cuvântului, dacă îl memorizăm, dacă ne rugăm şi apoi cântăm Domnului, inima noastră se umple de cunoştinţa Domnului şi noi cunoaştem caracterul Lui. Dacă tu mai crezi că după ce îl cunoşti pe El, mai poţi sta mut, crispat, atunci habar nu ai despre ce vorbeşti!
Echipele noastre de laudă şi de închinare trebuie să fie preocupate de alcătui un serviciu de închinare care să se concentreze asupra sfinţeniei şi măreţiei lui Dumnezeu, şi care să creeze astfel o adevărată atmosferă de închinare.
Când s-a concentrat David asupra caracterului lui Dumnezeu, nu a putut decât să scrie următoarele: Psalmul 28:7 Domnul este tăria mea şi scutul meu; în El mi se încrede inima, şi Sunt ajutat. De aceea îmi este plină de veselie inima, şi-L laud prin cântările mele.
 Sursa: http://www.ebiblia.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu